درباره ما

درباره ما

در اردیبهشت ماه سال 1396، این کارخانه که به عنوان طرح توسعه هلدینگ ADO محسوب می شود در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، شهرک سرمایه گذاری خارجی در زمینی به وسعت 20000 مترمربع و فضای سرپوشیده 10000 متر مربع با بکارگیری آخرین نوآوری های تولید در صنعت HIGH GLOSS MDF احداث گردید. تمام مراحل ساخت ، خرید ماشین آلات ، استقرار و پیاده سازی این مجموعه عظیم در 14 ماه به اتمام رسید و بخش اعظمی از نیاز کشور به ورق های MDF با روکش هایگلاس با یکفیت درجه 1 و قابل رقابت با انواع نمونه های مشابه وارداتی و به خصوص نمونه های اروپایی از طریق این کارخانه تامین گردید. ظرفیت تولید این کارخانه در سال1.300000 ورق با تنوع بیش از 72 طرح و رنگ مختلف است که در حال حاضر در بیشتر استان های کشور دارای نمایندگی فعتال فروش می باشد. محصولات ALKI با استفاده از بهترین مواد اولیه وارادتی و تکنولوژی تمام اتوماتیک تولید می شوند.
آل کی

درباره محصولات

جهت تولید هر محصول با کیفیت، ایجاد زیر ساخت های صنعتی و استفاده از تجهیزات و دستگاههای پیشرفته و به روز و بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی، سه راس اصلی هرم هر مجموعه صنعتی برای تولید محصولی منطبق بر کیفیت و استانداردهای جهانی می باشد.مجموعه ALKI ضمن استقرار آخرین تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و رباتیک و با کمترین دخالت نیروی انسانی و همچنین بهره مندی از نیروی متخصص و مشاورین و کارشناسان متخصص خارجی جهت آموزش های دوره ای و تهیه بهترین مواد اولیه وارداتی در تولید این محصولات توانسته است محصولی منطبق بر استانداردهای جهانی تولید و علاوه بر تامین نیازهای داخلی ، محصولات خود را به کشورهای همجوار در منطقه صادر نماید .
4 دسته بندی بندی محصول
4 سری پانل های آل کی
1000+ مشتریان ما
18 نمایندگی فروش

  • تاریخچه گروه بین‌المللی ADO

    مسیر پر فراز و نشیب گروه صنعتی ADO با فعالیت¬های خانواده ساک در سال1956 و با تولید قطعات پلاستیکی در شهر آنتالیای ترکیه شروع شد و هم اکنون پس از گذشت قریب به هفتاد سال در قله افتخارات قابل دسترس برای یک مجموعة صنعتی ایستاده است. کسب و کارهای تجاری این خانواده، که نمونه بی¬نظیری از خلاقیت اقتصادی و ابتکار تجاری در کشور ترکیه است، امروزه توسط آقای مصطفی ساک اداره می¬شود. مسیر پیشرفت هولدینگ آدو با پلاستیک چاغلار و در سال 1986 آغاز شده و این بخش به عنوان اولین فعالیت تجاری این مجموعه شناخته می¬شود. در سال 1997 و در شهر آنتالیای ترکیه به روز ترین کارخانة تولید پروفیل¬های پلیمری صنعت درب و پنجره¬های دوجداره UPVC با نام ADOPEN احداث گردید. از آن زمان تا کنون عرضة محصولات با کیفیت در حوزة ساختمان، معدن و انرژی به عنوان شاخص¬ترین فعالیت هولدینگ آدو به شمار می¬رود که در این بین تولید پروفیل¬های UPVC بارزترین محصول این مجموعه تلقی می¬شود.
  • تاریخچه گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین

    هم¬جواری کشورهای ترکیه و ایران و همچنین اهمیت بهینه سازی مصرف انرژی در کنار استراتژی فروش و گسترش بازارهای جهانی سبب گردید تا پروفیل¬های UPVC تولید شده توسط این مجموعه پس از مدت کوتاهی و از سال 1379 وارد کشور ایران شده با به عنوان محصولی نوین به بازار مصالح ساختمانی کشور ورود نمایند. شرکت آدوپن پلاستیک پرشین نیز در آن زمان به عنوان شرکت اصلی وارد کننده و در ادامه تولیدکنندة این محصول فعالیت خود را آغاز نمود و از آن تاریخ همگام با مجموعة بین¬المللی ADO قدم در راهی گذاشت که جز پیشرفت روز افزون توأم با رضایت مصرف کنندگان نهایی از دریافت محصولی با کیفیت جهانی و کارآمد، افقی برای آن متصور نبود. محصولی که با برند تجاری Wintech، در حال حاضر یکی از خوشنام¬ترین و معتبرترین برندها در حوزة صنعت ساختمان کشور به شمار می¬آید و عناوین کسب شده در بخش¬های مختلف استانی و ملی به خوبی مؤید سزاوار بودن این برند برای برخورداری از چنین اعتباری است.
  • طرح¬های توسعه مجموعه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین

    طی سال¬های گذشته مدیران گروه کارخانجات و شرکت صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین همواره با در نظر گرفتن ظرفیت¬های بالای مجموعه و با رصد دقیق و مستمر بازار ساختمان، سعی در افزایش تنوع سبد کالای ارائه شده داشته¬اند و علاوه بر تولید محصولات متنوع در بخش پروفیل های UPVC، در جهت تولید محصولات نوین ساختمانی، اقدام به تأسیس کارخانه¬های تولید درب¬های داخلی ساختمان با برند Doortech و پنل¬های MDF های¬گلاس با برند Alki ، نمودند. سیاست مدیران این مجموعه همواره در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و عرضة محصولات متنوع و مدرن به بازار ساختمان کشور با در نظر گرفتن کیفیتی قابل رقابت با محصولات اروپایی و قیمتی مقرون به صرفه بوده است.
لوگوها

برندهای آدو

سوالات متداول

سوالات متدوال

آیا محصول مشابه با پانل های هایگلاس آل کی در بازار ایران موجود می باشد؟

تکنولوژی تولید پانل های هایگلاس آل کی منحصرا در اختیار این برند بوده و محصول مشابهی در بازارایران موجود نمی باشد.همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی، محصولات تولیدی آل کی را منحصر به فرد کرده است. کیفیت محصولات آل کی با کاربرد مواد اولیه مرغوب و منطبق بر استانداردهای جهانی تضمین می شود.

پانل های هایگلاس آل کی از چند لایه تشکیل شده است؟

از پنج لایه شامل : الف- لایه رویه Topside ب- لایه دوم Adhesive ج- لایه اصلی MDF د- لایه چهارم Adhesive ه- لایه زیرین Backside

کیفیت رویه PET ،PVC و قدرت چسبندگی این رویه ها چقدر است؟

چسبندگی روکش های PVC , PET بر روی MDF از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل کارخانه آل کی جهت جلوگیری از جدا شدن و پوسته شدن روکش این محصولات هنگام برش و تبدیل به مصنوعات چوبی و حتی هنگام کاربرد این محصولات توسط مصرف کنندگان نهایی ، چسب مصرفی خود را از معتبرترین شرکت های تولید کننده آلمان، همانند : Henkel و Jowat تامین می نماید.

آیا روکش های پانل های آل کی به مرور زمان دچار کدری و تغییر رنگ می شوند؟

خیر، جهت ایجاد حداکثر درخشندگی، براقیت و شفافیت یکنواخت محصولات ALKI این کارخانه اقدام به تامین و واردات روکش های PVC و PET از شرکت های معتبری همانند LG و Hyundai کره جنوبی می نماید. یکی از وجه تمایزهای روکش های تولیدی این کارخانجات ، مقاومت بیشتر این روکش ها به دلیل داشتن لایه مقاوم UV می باشد که باعث ثبات و پایداری بیشتر رنگ و عدم تغییر رنگ محصولات ساخته شده از این نوع روکش ها در مقابل تابش اشعه آفتاب می باشد.

MDF چیست ؟

کلمه MDF مخفف ( Medium Density Fiberboard) یعنی تخته فیبر با چگالی متوسط است که یک نوع فراورده چوبی محسوب می شود. در محصولات ALKI ، MDF خام از بهترین تولید کنندگان این محصول همانند : Kastamonu , Camsan , Kronospan تامین می گردد و با توجه به تهیه MDF خام از این شرکت ها، محصولات آل کی وجه تمایز بیشتری نسبت به سایر محصولات تولیدی مشابه داشته و به دلیل تراکم استاندارد ، باعث پیچ خوری بیشتر می شود و امکان برش های دقیق تر را در اختیار تولید کنندگان محصولات مصنوعی چوبی همانند: تولید انواع کمد ، کابینت، مبلمان اداری و منزل و ... قرار می دهد و در نهایت منجر به جلب رضایت بیشتر مصرف کنندگان نهایی این محصولات می گردد.

بسته بندی محصولات آل کی به چه صورت است؟

اهمیت حفظ و نگهداری محصولات تولید شده در کارخانه ALKI از مرحله تولید تا رسیدن به کارخانجات و کارگاههای فراوری محصولات، یکی از موارد بسیار مهم برای این مجموعه بوده که این شرکت در این راستا جهت جلوگیری از ضربه پذیری ، جذب رطوبت یا ایجاد هر گونه خط و خش در مراحل بارگیری و تخلیه مطابق با استانداردهای اروپایی اقدام به طراحی و بسته بندی محصولات خود با بهترین مواد اولیه نموده است. استفاده از گوشه بند از جنس UPVC سخت صنعتی ، بسته بندی متمایزی نسبت به سایر محصولات مشابه ایجاد کرده که باعث جلوگیری از ضربه های احتمالی در هنگام تخلیه و بارگیری گردیده و از ضربه پذیری محصول تا مرحله استفاده محافظت نماید.